среда, 27 марта 2013 г.

Te iubesc,tandra şi dulcea mea moarte


E greu să vrei să mori
cînd nu vezi în jur decît oameni,
femei ce-şi cară banalităţi de strigăte între degete
şi viaţa ta e un brend
de multe alte morţi cu care
te hrăneşti pînă la un moment-
pînă cînd pleacă
toţi copii lumii din tine
şi înţelegi că
ceea ce ai trăit înseamnă moarte
şi bătrîni cu rărunchii tăiaţi
şi puşi cuminţi
prin vitrine cu lacrimi în ochi.

De m-ar întreba cineva ce fac
i-aş spune că te cînt
în fiecare minut al înmormîntării mele,
pentru că toţi ştiu cum îmi cînt eu moartea,
dar nimeni însă-că tu eşti moartea mea,
de fapt nu toţi
au morţi care să-ţi semene
şi nu fiecare moarte
sărută prin somn ca şi tine,
tu ştii cum e să
mă omori în toate imaginile lumii
cu genunchii ce mii îneci pînă la sînge,
dar eu te iubesc
tandra
şi
dulcea
mea moarte.

Комментариев нет:

Отправить комментарий