понедельник, 23 апреля 2012 г.

Contemporanitate


Scrisul  invizibil  îmi inundă  foaia
şi cerneala …
creşte  trandafiri negri
pe catifeaua mesei de scris.

Imaginaţia  face  găuri  în craniu,
de unde  es flori apocaliptice de cireş
în ipostaze de muguri.

Singele îşi ia bilet  tur-retur
spre  nordul  celulelor
şi ultima-i  preocupare îi sînt cadourile
dintre  care v-a alege  pînă la urmă
zahărul de stafide.

Şabloanele sînt  în  ambuteiaje
şi trag dupa ele cuvinte  blocate
care îşi fac  stopul
la semaforul din faţa
                            camerei de filmat.

Contemporanitatea  îşi  desface  covorul  roşu
şi rochiile asemenea  gîndurilor
se înneaca  în scrisul invizibil
din foaia  crescută
pe catifeaua  mesei  de scris.

4 комментария:

  1. comentariile imi par in general atat de la fel ...incat as vrea sa-ti comentez altfel...”sangele isi ia bilet” la rollercoaster-ul gandirii, navalind sinucigas inspre varfurile degetelor-prapastii de cremene ce scrijelesc febril globii oculari, intorsi inspre lume...ce vreau sa zic, in final, e ca ceea ce scrii ma inspira...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. cindva am vrut sa termin cu scrisul...ceea ce scriam mi se parea o prostie,ceva inutil si nefolositor...prin acest comentariu chiar m-am adunat intr-un fel...multumesc:)

      Удалить
  2. ma bucur foarte tare...mie mi-a folosit foarte mult scrisul...fara ASTA nu as fi rezistat...a fost ca un fel de psihanaliza fara psihanalist...cert e, ca atunci cand n-am avut cui sa spun ce e in mine, am scris, si am reusit sa inteleg unele lucruri despre mine...sa scrii si sa trezesti in altii sentimente e ceva minunat...asa ca scrie in continuare, pentru tine si pentru altii...scrii cu adevarat frumos...

    ОтветитьУдалить