четверг, 15 ноября 2012 г.

Cum să trăieşti dintr-o moarte


Dacă ar fi să pot muri
aş alege s-o fac chiar azi…
acum cînd am aflat
cum e să te naşti cu 1,73 m
şi să te îmbraci conştiincios
cu fericirea ta,
în fiecare după-amiază trăită,
de unde
bănuţii de ciocolată
din ochi
mănîncă peşte sărat
şi mi-e o frică
de fericire
ca de o buburuză
rănită la picior
cu mîinile întinse după carne.

Să ştiu viaţa
a fost cel mai ud drum
pe care l-am încălţat vreodată
şi doar după care
poţi da serile pneumatice
de ciocolată.
pe cartofi prăjiţi,
din care nu ia
nici măcar unica mea moarte,
care face zilnic 2-3 ore la sală
şi mănîncă kiwi
pentru a deveni din nou o domnişoară
după cele 15 naşteri
pe care mi le-a făcut.

1 комментарий:

  1. Vengo del blog de aromavietzii y me ha encantado tu Rincón; por lo cual, si no te importa, me gustaría ser seguidor de tan bello Espacio, como es es Tuyo.
    Un abrazo.

    ОтветитьУдалить