понедельник, 27 мая 2013 г.

Testament

Să nu iubești niciodată
o fată care scrie poezie,
că nu reușești
să-i faci o scrisoare de adio
și te umple cu poezii,
în care se salută numai cu cerșetorii,
doar ca să-ți închirieze ție
o durere care să fie numai a ta
și de fapt te face obiect de anticariat,
în care își vomită nopțile,
pe care nu le doarme
și te face om al nimănui,
cît timp alții spun despre tine
cum trăiești sub papucii lor
și cum te plătesc pentru că le aduci
rufele curate de la curățătorie.

Să mori nu doare
și poate e mai bine
să rămîi cu un ochi spart
decît să iubești
un cadavru care face litere
și mănîncă sandwich-uri
din farfurii străine
cu care amenință
să se sinucidă
și asta nu este numai o poezie
ci un certificat
în care moartea îmi face invitație la vals
iar florile de doliu
le voi primi prin poștă
și mi le voi așterne peste degete-

să scriu și după viață.

4 комментария:

  1. Salut, Otilia! Chiar ai talent la a te exprima complex, ceea ce e specific unui artist. Iti doresc mult suuces in căutările tale de sine prin artă și știu că vei reuși! Eu cred în tine și îți doresc inspirație pentru lucrări cu o excilare în a folosi cuvintele, punîndu-le în vers! Mă bucur că scrii!

    În același timp, nu pot să nu întreb, de ce atîta negru, pesimism, moarte în versurile tale? Din experiența de viață sau ...?

    Voi fi bucuroasă să comunicăm!

    Cu respect Liuba Ceban

    ОтветитьУдалить
  2. Bună seara!Dna Liuba mă simt onorată de prezența dvs aici!Da a scrie pentru mine este echivalentul la a respira.Negrul,moartea și pesimismul sunt stilul meu care persistă în majoritatea poemelor.Imaginația mea m-a îndemnat spre debutul cu o carte de poezii "Cele 4 morți sau Moartea însărcinată cu ciocolată".Vreau să continui și cred ca voi putea sa-mi fac din cuvinte-templu!

    ОтветитьУдалить
  3. Interesant. ma impresionat..eu tot o sustin in sensul artei si imaginatiei puternice ce o afineaza si o ramifica in stil tragic putin haios. Eu mai mult apreciez drama comica din tot negrul ce persista inacest stil. Otilia succese.

    ОтветитьУдалить